İRİLİ UFAKLI TANRILAR VE RE/ÇETELERİ
__YaLNıZ__

İRİLİ UFAKLI TANRILAR VE RE/ÇETELERİ

 
 
 
TEŞEKKÜR:
..Bundan 2 ay kadar önce (sağlık sebebiyle) Yazılarıma Son Vermiştim..
Sevgili Yol,Dava Arkadaşım,

Sanatçı, Yazar Tünay Süer’in defaat ısrarı üzerine,

..ara sıra yazmya karar verdim…
“Çok Teşekkür Ederim Tünay”..

24.11.2011

__YaLlNıZ__

 

 

*   *   *

 

..Zeusçular Kudurdu!..

http://www.muhalifgazete.com/26178-Erdogani-Tanriya--benzetti.htm

http://www.haber7.com/haber/20110720/Basbakana-dokunmak-ibadettir.php

http://www.youtube.com/watch?v=ob4B43dqNfk
..BU DA KIBLE DEĞİŞİYOR..
http://www.youtube.com/watch?v=1ZZTsNDEP4Q&feature=share

 

..Memleketi Ahıra Çevidiniz Lüfen Defolup Gidiniz..!

 

Adama bak,

Sanki Türkiye Lehine Bir Şey Yapıyor..

Bu ne Pişkinlik!..

http://www.youtube.com/watch?v=Yb16AypjkX8
 
Haçlı aşkı:
http://www.youtube.com/watch?v=AwyO3ad0LAs
 

 

Öte  yandan,

(aslında beri yandan,

..Veya Yandan Halimem Yandan),

İpini koparan soluğu Pensilvanya’da alıyor!..

..ötesi;

Yönünü Beyazsaray’a dönüp (..Dötü Kıbleye),

Çimlerin üstünde namaz kılıyor!..

 

SİZE APAÇIK BİR ŞEY SÖYLEYİM;

“Dürüst İnsanlar Değilsiniz  ve

“Taş Toprak Hava Su ve Ekmek Hakkı için Bunu Söylüyorum”!..

Nasıl can vereceksniz  ve ..Onca Masumu İçeri tıkarken,,

(..mal Sağlam!..

Biz Allah için Yapıyoruz  ..Demeniz..)

Ve garip gurabanın parasıyla  “Taşak Kebabı” Yapmanız Sizi Rahatlatacak mı..?

(bununla ilgili diyeceklerim şu sitede:

http://www.haberingundemi.com/yazar/Din-Bulnur-Da-Vatan-Bulunmaz-/1383

 

Aslında hepiniz Aynı Deliği Şenlendiriyorsunuz

(Coni,Telaviv,Ppensilvanya,KPP ve Kristal Cankaya!..)..

Ve

..THE TARAF,

fahrî/gizli bir resmî gazete!..

şiir: http://nihatgenc.biz/nihatgenc/forum/3-oeneri-kutusu/2996-a#3884

 

…

 

…Artan şiddet olayı,,

KPP’nin azması (Uğrun ittifak..)

İntiharların %300 artması,

Asker, ..Sır intiharları (!),

Kadın Kaldırma,Tecavüz,Organ Gaspı,

Faili meçhuller,,

Çocuk kaçırma,

Badeleme (Dürzüleme),

Güzeli Severrler Bağarasında…

Muhsin Helikopteroğlu,

..Hablemitcikoğlu,

Kozincikoğlu,

Büyük Orman Yangınları (7 yerdden ateşe verip..),

Kdz. de Çevrre, Kıyı Katliamı,

Adaların Yunan’a Peşkeşi,

Arsızlığın ve Namussuzluğun Tavan Yapması,

Helâl röntgencilik (stok ses kayıtları…)

Haram’ın Helâl Sayılması (..Helâl Tecavüz’s)

(burada çoğulu ing yaptım Nası görünüyo?..)

 

..Yeni Yeni Darbe Planlarının Mutfağınızdan Fışkırması…

(ÇEKİÇ,GÜLLE,SATIR,KESER SAPI,

SARIMSAK DÖVECEĞİ,

SARIŞIN KIZ,

YANDIM ÇAVUŞ,

TELLİ TURNAM,

YALIÇAPKINI,

DİLBER DUDAĞI,

HANIM GÖBE(K)İ,

TÜRBAN FIRINDA,

SAKALI MOKLU

..GİBİ YES)…

 

…

 

Yakında çıkacak Kabul ile Doğu İllerimizin Erivan’a Terkîn’i..!

(Kabahat  bizde falan deyip Başını tutmak ..Türk’ün...)

 

Sevgili Zeusçular,

Sizi Ben Şöyle Özetliyorum;

“…Ulan hayatınız Palavra ve İftira Tertip Hîle Deesîse!..

Sizin Hiç mi Ddürüst İşiniz Olmayacak”!..  ???

 

“Rahmetli Sülün Osman Bile Sizden Dürüsttü…

Çünkü O Sattığı Malları (..Özelleştirme) Yerli’ye Satardı!..

 

Ve

…Murtaza Bundan Hayır beklememizi Muradediyor….:(

 

And yes Your Anatomi Yes:

(..konuşturalım bakalım İngilizcemizi Meydan Mola Görsün)…

 

şiir: http://www.nihat-genc.com/nihatgenc/forum/3-oeneri-kutusu/263-kozmetik-oda-mizahi-siir#263
 

http://www.nihat-genc.com/nihatgenc/forum/7-her-telden/176-utanmaz-adam-siir#176

 

“BU”, Memleketin Umûmî Ahvalî Aslında!..

 

(..affınıza Sığınarak);

1-“Oğlum olaydan sonra hacca gitti ve tarikata girdi elhamdülillah"

http://www.bakiselamlar.com/knb/index.php?option=com_content&view=article&id=997:kuecuek-kza-tecavuez-edip-hacca-giden-akp-takm

2-…Bu da çamsakızı çoban armağanı yazarın size (ilgilisine yani) armağanı…

En Sevdiğim müzik. valla..
https://www.facebook.com/video/video.php?v=158720434240475
 

 

SON SÖZ:

 

1)  …Bu deprem haritası değil arkadaşlar ”Teslim Tesellüm”..!..

Yani,

“Türkiye’nin Başını Tutup Kamalı Haç’a Öptürme” (haritası)!

Ve TOKİ DE BU İŞİN OZEP’LİĞİNİ YAPIYOR!..

YANİ,

..“YENİ (KABUKLU) KONUKLARIMIZ İÇİN YES”..!

HARİTA:

http://i080.radikal.ru/1111/f5/b4dd81278ff5.jpg

2)  …“BİR KAMALI HAÇ UĞRUNA YARAP NE GÜNEŞLER BATIYOR”!..

 

Sevgilerimle..

DİĞER YAZILAR
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Hollanda'da Yoksulluk Sınırı ve Altında Yaşayanların sayısı arttı
Hollanda'da Yoksulluk Sınırı ve Altında Yaşayanların sayısı arttı
Meer huishoudens met risico op armoede in 2017
Meer huishoudens met risico op armoede in 2017