Kurban olduğum Amerika verdikçe veriyor..
__YaLNıZ__

Kurban olduğum Amerika verdikçe veriyor..

 

Eeey Sahip,

..Bir gün gelecek sana gerek kalmayacak... :(

 

(Suriye Göstermelik hedef Asıl Hedef Türkiye!!!

Bunu 3 oldu ..ve aylardır yazıyorum,

..Ama bir kez daha yazacağım.)

(..“Suriye başlığı aşağıda”).

 

Nasıl ki Amerika Sana bir görev verdi,

.."Türkiye´nin burada üstlendiği bir görev var; O görev de bellidir",  (hoş, bir biz öğrenemedik O görevi..)

..diye gert gert konuşuyşorsun ya,

İşte Sana O Görevi veren ..Almasını da bilir!

İnan Sitem etmiyoru Dostça Söylüyorum,,

Gel Gömleğini geri giy?..

Biz Seni koruruz...

Valla.. :(

..Vazgeç ve vazgeç!..

Onca dökülecek kanlar, canlar ve silinecek toplum.

Ve Sen, “Bu Toplumla varsın, ..Papazın sırt sıazlamasıyla değil”!.. :(

Sen Bizimle varsın, Biz varsak Varsın!..

Biliyorum,

Kılıçdaroğlu´nun tezkereye hayır demesi de bir oyundu, "Yani müsaviyet nümayişi",

..Sözde adil oylama (denge,muhalif falan) yalandan göz boyama,

Ve ...Onu da bir kenarda saklıyorsun Yani CHP Kitlesini,

..ve olur ya Bir kara günde lazım olur... :(

(O da  bir güzel oynuyor Rolünü ve avucuna yazılanı;

Hani sana arada çatarak yani..).

Ayrı bir konu,

Ve

 “..Seni Tutar gibi görünenler (Yandaş)”,

..İnan Seni Yarış atı yapıyorlar ve Üzerinden Ganyan Oynuyorlar!... :(

Ve Sen (Topun ağzındaki günah keçisi, hani teşbihtir)

..Sinirinle kalıyorsun, Kendini Bitirmeyle kalıyorsun, ve

(Onların koşu)

Tarihe Geçecek Bir Kara Leke Olarak Kalıyorsun... :(

Ve Onlar (Ganyancılar)

Bir Yaban Domuzu gibi Enselerine konulacak her gün 100 gram yağın hesabındalar,

 ve Sen ..Hep böyle toplumda

"Gemicikdi, Villacıktı, Atasaycıktı, BİM di, filancıktı fişmancıktı ..temcit oluyorsun... :(

Diyelim hepsi doğru (..Veya Yanlış),

Sen Bunları, yani “doğru ve yanlış”,

BU YABAN DOMUZLARI İÇİN Mİ OYNUYORSUN..?

(Ben biliyorum,  ..Adamlar eli ağzına yetti yeteli Ya Araba Değiştiriyorlar, ya avradı çifteliyorlar...)

..Gene Biliyorum,

Yakında (hani geçenki Barzaniyi getirdiğin gibi ..The alıştıra alıştıra) Apo´yu da hazırlıyrsun ve

..bu hiç belli olmuyor... :(

Ama Hazırla;

İnan Bu Dostluğu (Şu anki sana söylediğimi Kardaşın söylemez),

..KENDİ GÖZÜNÜ OYUYORSUN!!!

Apo´nun bilmem ne kadar milleti var,

Ya Senin???

Sen Türk Milletini Atıyorsun, Yok Sayıyorsun,

Peki Seni Kim Var Sayacak???

Kürtler mi (Hani O İsrail Kürtleri) (Bizim Kürtler üzerine alınmasın..)?

Araplar mı (SAV)?

Amerika mı (..YAV)?

İsrail mi (VAY...)?

 

..Valla hiç sanmıyorum,

Çünkü sana gelene kadar ...çooook adam var... :(

Çünkü Senin miadın doluyor ve Gerek yaş gerekse siyasî olarak (sür’at, tempo ve yıpranma nazara alarak..). :(

 

..Din’le filan da işin yok, valla Bunu biliyorum... :)

Hepsi amerikan uydurması ve kakalama!... :(

Sözün kısası,

Neden Atatkürk Olmayı Denemiyorsun???

Vallahi gel Seni Bağrımıza Basarız..?

Hem O zaman ..”Türkiye Senin”!.. ?

Öyle  ..Onun üzerine Bunun üzerine mal yapmalar da ne (basından),

Direk Kendi üzerine yap!.. :(

Aha Ben,  “Ayas (Yumurtalık) Güneyinde  Sana 100 Dönüm tarla veriyorum Bağış

...Git ek biç... :(   (*)

 

Not: Benden ciddi yazı beklemeyin,

..ciddi yazdığını sananlar da abeste iştigal ediyor,

yani Pavlov un deneyi gibi Aynı yere gelecekler..

 

Suriye:

Asıl hedef Türk Ordusunu İlga’dır, İtfadır, ..Daha doğrusu itlaftır;

..Suriye ise göstermelik hedef!.. :(

 

Çünkü;

1- Burada birden çok ..kollu oyun oynanıyor,,

a) Apo’yu komutan yapma,

b) ..Bir taşla iki kuş (Hem Türkiye’yi yoketme, hem İsrail Kürdistan’ını kurma, Hem Amerika’nın Tüm Ortadoğuya ve Uzakdoğuya hakim olmasının kilometre taşı...)! :(

 

2- ..Bu kadar ipsiz sapsız, kopuk ve katliam makineleri ithal edildi, sayıları yüzbinlerle anılıyor, ..hani O mülteci kılıklı herifleri diyorum...

İşte onlar,

BOP çetesi olarak görev yapacak ve Türk Halkını Teslim Alacak!..

Suriye’de açılacak Cephe bir aldatmacadır ve asker’i, “bir oyalama taktiğidir (kırma da diyebiliriz..)”.

 

..Bununla sınırlı değil tabi,

Yüzlerce Cephe açılacak!..

Eeeee, Ordu nereye bağlı,

..kime bağlı Ortada?

Ve Mazlum Millet ..Teslim Alınacak!..

 ..ve Patır Patır Dökülecek!..

İran Rusya veya Çin, ..olaya müdahil olması gibi bir şey söz konusu olamaz olamayacak!..

“Çünkü İç Meselemiz Denecek”!.. :(

(Zaten internetin ,televizyonun, telefonun fişi çekilecek,

..Yeminim yok ama Buzdolabının da çekileceği söyleniyor...

Çek oğlum ordan bir fiş, 220 olsun.. :)

(Aslında kendi fişini çekiyor haberi yok...) :)

Buyur burdan yak,

Pirinci dışardan getir, Pilavı burda pişir, Aşçı ve Tuz Haramîden...) :)

 

Ve Bunlarda Acıma Vicdan Yok, Olmaz;

Resmen demiyorum;

Fotoğrafen vicdansızlar!!! (varmıydı? yoksada oldu..)..

 

Sorarım size,

..Hangi Türkiye???

Yüzlerce üs ve bilmem ne kadar Amerikan konuçlanması, ve/ya İsrail,

Ve Siz Bana halen Türkiye Diyorsunuz... :(

Başka bir şey...

 

(*) ...Yumurtalığın güneyi Akdeniz ya, işte benim bağış yapacağım tarla orası.. :)

Sevgilerimle..

9.10.2012

    __YaLNıZ__

(Eshabil Üstündağ)

DİĞER YAZILAR
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Amsterdam'da yaşlı bir adam Aylarca evinde ölü kaldı
Amsterdam'da yaşlı bir adam Aylarca evinde ölü kaldı
Rotterdam limanının ülke ekonomisine katkısı 101 bin çalışan ve 22,3 milyar avro
Rotterdam limanının ülke ekonomisine katkısı 101 bin çalışan ve 22,3 milyar avro