TÜRKİYE'DE 3 YILAN (Bölüm 6)
__YaLNıZ__

TÜRKİYE'DE 3 YILAN (Bölüm 6)

16_8_2013-1

 

./..
Tekrar Merhaba..
LOKMAN HEKİMİN OKUYUN DEDİĞİ MİZAHÇININ BUGÜNKÜ ZIRVALARI NELERDİR.. :)
İsterseniz bugün biraz potburi yapalım, “acık ondan acık ondan”.. :)
Türkiye d..ötü kaybetmiş bizim oğlan “iyiye gidiyor diyor”.. :)
Aslında mutluluğunu saklayamıyor ve bu bir dışa vuruş! :(
..Şu haberde:
“Çok sevinçliyim Çünkü”… (doğu Perinçek, 6 Ağustos 2013, yani Ergenekon kararlarının verildiğinin Gün sonrası) :)
http://www.ulusalkanal.com.tr/gundem/dogu-perincek-millete-seslendi-cok-sevincliyim-h13280.html

Sen sevinçli olmayacaksın da ben mi sevinçli olacağım Perinçek bey :)
..Öyle ki,
Derhal “Şıracıları” da katıyor sevincin içine ve kendisi gibi düşünenleri (Bozacı ve şıracı)
..Hatırlayın bir önceki yazımda ODA TV gazetesinin PKK’nın Truvası olduğunu ve Osman Pamukoğlu’na ..nasıl tertip ettiklerini ..bir kıytırık muhabirle ..ve yazmıştım..
Ve filmin oğlanları ..her türlü “bir yerde” birleşiyorlar! :)
Bir fıkra anlatayım:
Hani boksör ringde yumrukları yedikçe Ağız bir yanda göz bir yanda ve raund arası olunca Antrenörü söylüyormuş; “Bravo oğlum çok iyi gidiyor, Süpersin”!
..tabi bu bir iki devam edince maç sonlarına doğru (raund)  ..Aynı şeyleri söyleyince antrenör, Baksör sinirlenmiş “YAHU MADEM BEN İYİ GİDİYORUM DA, BENİ DÖVEN KİM”?!!! :(
Şimdi hızla Türkiye’ye dönelim!!!
Sayın Perinçek Bilmiyor mu Türkiye’nin bittiğini ve kendilerinin el yardımıyla..?
Biliyor tabi ki..
Ve ..öyle bir anlatıyor ki  Türkiye’nin bitmişliğini ve lime lime olup, itin köpeğin elinde oyuncak olduğunu ve sırtlanların önündeki leş;
“Türkiye’nin Dayak yemeyi ve yenilgiyi veya Yokolmayı Devrim gibi sunuyor” ve 1920′den beri halk Devrim için ilk kez ayağa kalkmıştır” diyor… :)
Hangi halk?
Derdest edilen halk mı?  ..PKK’nın, Amerika’nın , AKEPE’nin, ..Palalının, Dinci Çetenin kuşattığı ve elini kolunu bağladığı halk mı?
Kimi kandırıyorsun,
Türkiye bitmiş ve resmen sadece kağıt üzerinde kalmış;
..ki onun da adı yakında değişecek, pek senin zamanında önerdiğin gibi... :(

 ..Bakın Öymen öyle söylemiyor Sayın Perinçek..
..Zaten fiili durumdan da belli değil mi bu.. :(
http://www.turkishnews.com/tr/content/2013/08/14/onur-oymen-orta-doguda-ikinci-israil-insa-ediliyor

16.8.201_6

Geçenlerde bir yazı okumuştum ve ..yazı süper tespitlerle dolu! ..Tabi tamamını benimsemesem de…
Çünkü bu, “Dev” ile başlayan bütün zerzevat ..hepsi de Devlet Düşmanıdır ve Güya Emperyalistlere Karşı/t!..
Ama en büyük darbeyi İçinde Bulunduğu Vatan’a atar ve Bunun adı Devrimcilik olur!
..Bayrağını sevmez, Milli Kahramanını Sevmez, Ananelerini Sevmez, Dilini Dinini sevmez, ..Sevmez oğlu sevmez! :(
Ama şu cümle çok dikkatimi çekti ve “resmen bir bilimsel tespit, teşhis”!!!
(TGB‘nin neye hizmet ettiğini ve vaziyeti nasıl idare ettiğini, Nasıl ve kimin görev verilip ve bunu nasıl ..tereyağdan kıl çeker gibi idare ettiğini, Yürütüğünü ima, ifade ediyor…).
Yazı Başlığı şu:
“Türkiye Gençlik Birliği Neye Hizmet Ediyor”?
…işte oyazıdan bir pasaj..
İnanın şapka çıkarırsın!!!
Bravo diyorum.. :(
..Aynen yazıyorum, kopya;

***AKP karşıtı muhalefet; “nasıl”?
AKP, tek başına sermaye iktidarının dönemsel temsilcisi olan sıradan bir iktidar partisi değildir. AKP, neo-liberal ve gerici dönüşümün icracısı ve aynı zamanda emperyalizmin “muhtaç” olduğu işbirlikçi öznesidir. Dolayısıyla AKP’nin geriletilmesi, emperyalistlerin ve işbirlikçilerin politikalarının krizlerini derinleştirmektedir. Bu yönüyle gençliğin AKP karşıtı mücadelesi, emperyalizmin ve Türkiye oligarşisinin siyasi krize bir adım daha yaklaşmasında dinamo işlevi taşımaktadır. Aynı zamanda AKP’nin siyasi meşruiyetinin sorgulandığı her çatışma alanı, neo-liberal ve gerici uygulamaların fiilen duraksaması ve uygulanamaz hale gelmesi anlamına gelmektedir. TGB bu siyasi hattın kıyısından bile geçmemektedir.
TGB, ilk günden bu yana AKP’ye sıradan bir iktidar partisine muhalefet eder tarzda hareket etmekte, bu haliyle AKP karşıtlığını pasifleştirerek, düzeniçileştirmektedir. Gençliğin dinamizmini egemen güçlere yedekleyen bu yanlış anlayış karşısında, gençliğin bağımsız örgütlenmesi ve devrimci eyleminin önemi bir kat daha fazladır.***
http://blog.radikal.com.tr/Sayfa/turkiye-genclik-birligi-neye-hizmet-ediyor-13766

 

…

 

Tekrar TGB‘ye dönecek olursak,
(Biliyorum yukarda Potburi dedim ama hep TGB gidiyor… :(
Merak etmeyin Potburi de olacak, hem de çok…) :)

Yav madem tgb bu kadar, yani senin dediğin gibi ise, Bu gaz yemeler, bu polis copu,  panzerin üzeri falan..?
Doğru :( Yani hepsi doğru :(
Ben onu şuna benzetiyorum;
(kusura bakmayın ben bir mizahçıyım ve herşeye bir espritüel yönden bakarım ve hadiseleri karikatür gibi görürüm) :(
“Haydi oğlum amcalara pipini göster”  ..gösterir :)
“Haydi oğlum amcalara bir Kahrolsun Faşizm yap” ..yapar :)
“Haydi oğlum amcalara bir Kahrolsun Amerika yap”  ..yapar..
Amaaaa,
“Haydi oğlum Amcalara bir KAHROLSUN PEKAKA VE KAHROLSUN BEBEK KATİLİ DE”,  INGGG! Yapmaz! ..Ağasına bakar ve boynunu büker! :(
Çünkü diline biber sürülür..! :(

Peki “PKK kimin”?  ..Amerika’nın tabi..!
Peki sen kimsin?  AMERİKAN KARŞITI TABİ… :)   + :)

Canım benim Çok yönlü devrimcim, Muhalifim ve aykırım benim.. :)

(*Adamın suçu yok, İKİ KEZ AĞIRLAŞTIRILMIŞ MÜEBBET ALIYOR..  :( Ve buna seviniyor..  Perinçek)..
..O da biliyor içerde yatmayacağını ve bunun bir “Öyle görünmek” olduğunu ve Muvazaa olduğunu adı gibi biliyor…) :)
..Bu yetmiyor,
Oğlanı da 3 ay içeri tıkıyor.. .)
Neymiş efendim,
“Bakın işte birilerinin oğlu Gemicik villacıkla uğraşırken Benim oğlum damlarda çürüyoır”… :(
..Peki suçu neymiş?..
(Sizce bunu düşünen, yani bu adamların baba oğul mağduriyetlerini ve bir de Bizim gençlerin “bir şey yapamıyoruz, layık olmalıyız ruh hallerini”? Yani bihaber mazlum gençler ???
..Şunu:
Eyvah! Ağamızın oğlu zindanlarda çürürken, Bizim yaptığımız neci ki!
(liyâkât) Daha uğrunda ölsek bile azdır filan”!.. :(
(Ama bilmez ki garibim PKK’ya hizmet ediyor..) :(
Çünkü yurdunu bölen ve kendisini haritadan silen PKK’ya,  …ve ona bir kez dahi o caanım mitinglede KAHROLSUN PKK DİYEMEZ VE (LÜZUMUNA BAEN) ADET YERİNİ BULSUN TÜRK BAYRAĞI TAŞIR… :(
Ben bunlara labaratuvar gençleri diyorum, “otur otur, kalk kalk”!
..Burda doğrular önceden belirlenir ve ..Birileri tarafından! Ve Onların yerine başkaları düşünür”… :(
..Sizce Feto’dan farkı ne???
Ben hep derim;
TÜRKİYE’DE İKİ FETO VAR;
BİRİSİ GERÇEK FETO, DİĞERİ PERİNÇEK FETO…
Yani ikisi de düşünen adamı sevmez ve derhal aforoz eder!
(..detay “Miting ağası perinçek buyurmuş” diye yazarsanız çıkar, önceki yazımda bahsetmitim).
Neyse bu uzar gider…

 

Ama bir şey var ki,
Bu adamlar resmen ..Atatürk’e takmışlar… :(   (Kârlı iş belli) :(
..Bir yerde okumuştum Sayın Şule Hanım Annemiz (Perinçek babanın eşi)
“Türkiye’de, Atatürk’ün eserlerinin yayınlanmasından (dağıtım) Sorumluymuş”.. :(    ..Oğlan da yine bir, Atatürk’le alakalı bir kürsüde üye filan..  yani yanlış okumadıysam… :(

 

Ah ulan Bir biz Atatürkçü olamadık.. :(

 

Hani Kemal Bey’e gelmiyorsun diyeceksiniz,
Onu sona saklıyorum Unuturmuyum… :(

İsterseniz “cendu ellerimle yaptığım” ve daha önceki yazımda yayımladığım  bir karikatürî sizile paylaşayım, birlikte gülelim…   ..Gülelim ve düşünelim :) ..Sonra da unutalım tabi,  Türk Milletinin “Tipik Husl hâl Davranışı” :) Aziz Nesin’in kulakları çınlasın.. :)   O kesin yaşıyordur :)

alkış gif resimleri

 

 
……

Şimdi hadise önemli olunca, yani Türkiye’yi ve Bekasını,  ..insan sormadan edemiyor ..mübayeneti:(
Yahu Tayyip bey diyor “PKK bizim düşmanımız değil”  (Ben biliyorum da, Bunu en iyi vekiliniz söylüyor, şu videoda ve 11 yıldan beri ittifak etiğinizi ve 66 Türk askerini nasıl Apo’nun emriyle tuuklattırdığınız..!
ki zaten Bundan 3 sene önce bir öngörüde bulunmuştum ve halen münteşir. ..Başlık şu idi;
“PKK, APK’nin silahlı gücüne mi dönüştürülüyor”..
http://www.haberingundemi.com/yazar/PKK-APK-nin-silahli-gucune-mi-donusturuluyor–/710

..Şu da Apo’nun tutuklama emri, yani 66 kişinin :)
(Bakın videoyu silmeyin haaaa sayın dinci çete) :(
video: http://www.youtube.com/watch?v=KbpTZLbKFek

..Perinçek ne Diyor, “Kardeşlik”…
Ama aynı kardeş ..Bizim ülkeyi bölüyor ve İstanbul’a, İzmir’e bile Kürdistan toprakları diyebiliyor ve Sayın Perinçek’ten gık çıkmıyor..!
..Bırakın çıkmayı,
“Ne İmralı Hıyanet Görüşmelerini, Ne doğuda Kurulan PKK polis teşkilatını, ne Doğuya Atanan sözde PKK kaymakamlarını ve bunların hiç birini dile getiryor”!
O sadece,
KAHROLSUN AMERİKA, EMPERYALİST AMERİKA, YIKILACAKSIN FAŞİST (Tayyip Beyi kasdederek)
AMA TAYYİP BEY’İN POLİTİKASINDAN DA BİR SANTİMETRE ÖTE VEYA BERİ GİDEMİYOR (zımmî destek)!..

..Şimdi bu nasıl AKEPE karşıtlığı,
Şimdi bu nasıl Amerikan Karşıtlığı ve ..Şimdi bu nasıl PKK karşıtlığı, yani Türkiye’yi tek Devlet Tek Vatan düşünürsek..? :(
Ama bildiğim bir şey var ki,
Adam hislerini öyle dile getiriyor ki yazılarında,
Ve bunu okuyan normal bir insan anlayamaz, inanın anlayamaz!..
Adam resmen diyeceği her şeyi sarfediyor ama Karşıdaki Sadece Kendine gösterilen rengi seçiyor; Gerisini seçemiyor… :(
..Aynı limon veya sütle beyaz kağıda yazı yazarsın, ve ısıyı görünce çıkar, ..Ütüleyince filan, aynen o!..  Ben Ütülemeden görüyorum gerçi.. :)
Zaten mal meydanda! :(

 

Münhasıran:
..geçenlerde bir yazı yazdım ve şu ifadeyi kullanmıştım, aynen kopyalıyorum:
(..Anaaaa bir de baktım Bizim Osman Paşa Ulusal TV’de .. :(
..yani yalan çıktık alyacağınız)  :(
Orda deliller hep vaziyete göre hazırlanır, ve sizi hep ..yalan çıkarırlar. Çünkü adamlarn uzmanlık alanı bu) :(

..Şu:
***Siz hiç Ulusal Kanal’da Osman Pamukoğlu’nu gördünüz mü?
..Veya Osman Pamukoğlu mu Ulusalcııı, Ulusal Kanıl mı Ulusalcı?

Daha Veya;
Osman Pamukoğlu mu ulusalcı değiiil, Ulusal Kanal mı?
(..Tavuk mu yumurtadan gibi oldu) :)
Bilemiyorum ama, belki de davet etmişlerdir kendisi gitmemiştir.
Ama ben duymadım ve görmedim..
…akepe’li olsa bile, onlara göre tehlike değil.. :) ***
http://www.turkinfo.nl/kose-7694-Miting-Agasi-Perincek-buyurmus.html

..Şu da bu yazıdan sonra beni çürüten (yazdıklarımı) bir somut delil :)
(aradan kaç ay geçti? Ne önemi var canım!.. :)
vieo: http://www.youtube.com/watch?v=RRztHAMpidI

***
……

 

Şimdi size bir soru sorayım ve bunu hem düşünün, hem de ..Niye böyle işler kötüye gidiyor diye muhasebe yapın… :(
“Türkiye’de 700 Bin asker var!
300 Bin polis var,  ..Bir o kadar da özel güvenlik. :(
..Pekiiiiiii,
Ne kadar Atatürkçü var???  En az bunun 2 katı yani gençler..
Peki ne kadar Ülkücü var, Yani Vatansever ve ..Bu Millet, ülke için canını verecek..?
..Takribi 2 milyon…
Peki ..Normal halkı da katın yani sıradan ve vatanını seven, ama siz gibi teori veya bilmem ne bilmeyen  …Kaç kişi var?
Ben söyleyeyim;
TAMI TAMINA “10 ORDU”!
YANİ BİR ORDUNUN 120 BİNDEN OLUŞTUĞUNU HESAPLARSANIZ TÜRKİYE’DE VATANINI SEVEN BU UĞURDA CAN VERECEK ..EN AZ 12 MİLYON İNSAN VAR; VE BUNLARIN ÇOĞU (YÜZDE) GENÇ!
Peki nasıl oluyorda “ÇOĞALDIKÇA YOKOLUYOR ATATÜRKÇÜLER”???

Hani Nerde ADD gençleri, 1 (bir) yıl içinde yokoldular!!!???…
İşte sır burda! Yani Bu güçleri ..iki şarlatan çaldı ve kontrol ediyor, İktidarın Ukdesine  ..etkisiz hale getiriyor, ve hadım ediyor, AFYONLUYOR (ETKİSİZ)!.. :(
Eğer bu gençlik bir silkinse (..ki, çoğu Avrupa ülkesinin en az 2-3 katıdır nüfus)
..Sizce neler yapmaz; ve Karşında Hangi Amerika Durabilir???..
Ama olmaaaaaz,;
Çünki Silivri Hıdırellez şenlikleri,
Çünkü Bayrak ve Helva sohbet şenlikleri, Kağıt helva arası dondurma şenlikleri, bir iki gaz (polis gazı) yenir ve  eve dönülür. Yani Alan memnuuuuun satan memnun (AKEPE ve TÜRK GENCİNİ ÇALAN HIRSIZLAR, YANİ SAMANALTI SİZDEN GÖRÜNEN GİZLİ AKEPE’LİLER..)! :(

…Siz biliyormusunuz Sayın Bahçeli ile Sayın Kılıçdaroğlunun en eski samimi arkadaş olduklarını ve ..Üniversite sıralarından???
Sizce bunların farklı partide olmaları kimin yararına???
(Siz 3 harfe tapmaya devam edin, hakikati görmeyin ve sadece, CHP ve  MHP…) :(

 

Gündem dışı:
Peki Şu adam sizce kim?
“DURMUŞ DURDURYAN”?
..Sakın Erbakan’ın partisine sızmış Eski bir Yahudi ve Ermeni olup, sonradan Türk görünümlü ve adını da OĞUZHAN ASİLTÜRK YAPAN OLMASIN SAKIN?
http://www.turkishnews.com/tr/content/2013/07/07/ermeni-goruntulu-gizli-yahudiler-pakraduniler/

 

N’oluyor yahu, hep kürt diyorsunuz ama altından Ermeni çıkıyor, ve hangi taşı kaldırsan!.. :(

..Sonra da Kürdistan ha?

 

Bir tarihte Perinçek’e Ermeni demişlerdi ve perinçek onları Tazminata mahkum ettirmişti ve Soyunun ..nerdeyse Hititler‘e dayandığını mahkeme kararıyla ispat etmişti :(   google’de ararsanız bulursunuz…
..Perinçek bunu ..DAHA SONRA ADETA TAÇLANDIRDI VALLA.. :)
..Nasıl mı:
Tam Fransa’da o işler civcivli olduğu dönemde Yani Ermeni Soykırımı Yok diyen suçludur hikayesinde,
..Kendileri İsviçrye’e gittiler ve
“hıh işte ben geldim ve lütfen beni sanık yapın, şu musibetten kurtulayım der gibi”,
Gönlüyle  ve bile bile Ceza aldı ve ..bunu DELİL DİYE GÖZÜNÜZE SOKTU :)
Canım Benim; En Büyük Türküm benim, Türk Büyüğüm benim.. :)
..ve şu da vikpedinden, Yani İsviçre meselesi.. :)
***2005 yılında İsviçre’deyken Ermenilere 1915 yılında soykırım yapılmadığını iddia eden bir konuşması nedeniyle gözaltına alındı. İsviçre yargısı Perinçek’e “Ermeni Soykırımı’nı inkâr” gerekçesiyle 90 gün tecilli hapis ve 16.873 İsviçre frangı para cezası verdi.[9]***

Bu durumu özetleyen size bir fıkra anlatayım.   ..Aslında fıkra değil de artık fıkra olmuş :)
Zeki Müren, kendisiyle ilgili dedikodular ayyuka çıktığında …derhal menajeri bir plan yaparmış ve onu devreye sokarmış! :)
Plan şu,
Zeki Müren bir kızla çıkıyor ve çapkınlık yapıyor :) )
Ve tabi ertesi gün yandaş medyalarda (magazin) haber,
“Zeki Müren, Emirgan sırtlarında bir genç kızla görüldü!…  veya filanca ormanda…  :)
Genelde kız da gazeteden ve zavallı biri :)
Yani bu böyle hep gitmiş ve ….

Bizim Perinçeğinki de aynen o;
Tam hakkında dedikodular çıkıyor ve ..birden Önlem!!! :)
..çok hoş yaaa :)

16_8_2013-2

 
16.8.2013_7

Hülasa edecek olursak,
Ne kadar manidar değil mi?
Daha dünün Türk Düşmanı Atatürk Düşmanı ve Bir koldan da Türk askeriyle Çarpışan ve Onu yoketmeye çalışanların
“et-tırnak gibi” organik bağları ve bunu görmezden gelerek sizlere satmaları.. :(
Ben onlara bir şey demem, Onlar davalarının adamı,
Ama ve Peki,
..ya Bizimkiler???
Koca koca paşalar ve Sanatçılar, efendime söyleyeyim aydınlar maydınlar ,
…hepsi de bu furyaya, efsuna kapılmış ve kendini Devrimci sanıyor ve Resmen Koyunun kurda memlleyerek gittiği gibi Sonuna gidiyor”.. :(
Azıcık düşünün lütfen ve düşünün!
..VE DÜŞÜNMEKTEN KORKMAYIN!  ..Bu isterse  Babanızın oğlu olsun! :(
Sözüm Sayın ve çok sevdiğim Türker Ertürk Paşa’ya (Milli Merkez) ve Sayın MHP vekili ..Yine Çok Sevdiğim Yusuf Hallaçoğlu’na… :(

….Hâlâ  şu “resmi” KÜRDİSTAN DİYE Mİ OKUYORSUNUZ;  NEDEN DENİZDEN DENİZE BÜYÜK ERMENİSTAN DEĞİL?..    Ve bu işin en büyük destekçisi Rusya olduğunu bilmiyormsunuz; Tarihte ve Bugün de? :(
..yani Rusya’nın ABD karşıtlığını ..Tıpkı yazımıza konu 3 büyük insan gibi ve Sizden görünüp size sıkan? :(

Şuna da bir göz atın;

16_8_2013-3

İŞÇİ PARTİSİNE ÜYE ERMENİ KÖKENLİLERİN LİSTESİ:
http://www.nihat-genc.com/nihatgenc/forum/3-oeneri-kutusu/10000-alnt-isci-partisine-ueye-ermeni-koekenlilerin-li#10000

Çok üzgünüm ve bugünlük bu kadar…
Biliyorum size Potburi sözüm var ama, inanın şu saatten sonra yazamayacağım.. :(
İnşallan yarın yine buluşuruz,
Hoşçakalın.
./..

16.8.2013
     __YaLNıZ__
 (Eshabil Üstündağ)

DİĞER YAZILAR
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Rotterdam limanının ülke ekonomisine katkısı 101 bin çalışan ve 22,3 milyar avro
Rotterdam limanının ülke ekonomisine katkısı 101 bin çalışan ve 22,3 milyar avro
Haven economie Nederland 184 duizend werkenden en  €27,9 miljard omzet
Haven economie Nederland 184 duizend werkenden en €27,9 miljard omzet